Μπορείτε να ξεκουραστείτε και λίγο Εδώ (Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτή την διεύθυνση στο google) www.vandhmotiko.blogspot.com

Συνολικές προβολές σελίδας

Σάββατο 23 Ιουνίου 2012

Ήρθε το καλοκαίρι!

Πέρασε και αυτή η χρονιά!! Το καλοκαίρι ήρθε, θέλω να κάνω ένα μεγάλο δώρο στους συμμαθητές μου που ήμασταν 5 χρόνια μαζί και ελπίζω να είμαστε για ΠΑΝΤΑ...

                                                            Χαρακτήρες που πιστεύω

Ιωάννα: Πολύ καλό κορίτσι και προσπαθεί να μας εντυπωσιάσει παρόλο που κάποιες φορές φέρεται παράξενα, για μένα θα είναι για πάντα φίλη μου και θα την αγαπώ για όλη μου την ζωή!

Αθηνά: Ένα κορίτσι που της αρέσουν οι πλάκες και τα αστεία που λέμε με όλα τα κορίτσια, ένα διαφορετικό από τα άλλα που φέρεται με ένα δικό της τρόπο.

Γεωργία: Είναι ένα μικρό κοριτσάκι που θυμώνει εύκολα και δεν της αρέσει να την παίρνουμε αγκαλιά, όμως είναι άριστη μαθήτρια και της αρέσει πολύ το διάβασμα.

Άννα Μ.: Είναι κάπως τσιγκούνα ώρες ώρες, αλλά ξέρει να συμπεριφέρεται σωστά απέναντι στους άλλους και είναι καλή σε όλα εκτός από κάποια αθλήματα που την δυσκολεύουν.

Άννα Στ.: Η καλύτερη διπλανή που υπάρχει!!!! Της αρέσουν πολύ να μας λέει αστεία και να κάνει τους άλλους να γελάνε....Πολύ καλή μαθήτρια κι αυτή.

Άσπα: Ένα κορίτσι που της αρέσει να μοιράζεται τα δικά της μυστικά σε αυτούς που εμπιστεύεται, μπορεί κάποιες φορές να νευριάζει για διάφορους λόγους, αλλά ξέρει να παρηγορεί σωστά!

Έρικα: Κορίτσι που νευριάζει πολύ εύκολα, αλλά ξέρει να προστατεύει τους φίλους της με ένα δικό της τρόπο όπως άλλωστε και να αγαπά, της αρέσει να κάνει παρέα με όλους!!

Δήμητρα: Κορίτσι με πολλά όνειρα που πιστεύουν ότι θα βγουν πραγματικότητα, όταν θέλει κάτι δεν την σταματάει ΚΑΝΕΙΣ της αρέσει να γίνεται όλο και πιο καλός χαρακτήρας.

Γιώργος: Πολύ γλυκό αγοράκι, που δεν του αρέσει να του πιέζουν τα μάγουλα, παιδί που του αρέσει να βοηθάει σε χειροτεχνίες.

Μιχάλης Π. : Πολύ... κακό/ καλό παιδί!! Όπως το πάρει κανείς, του αρέσει να χτυπάει κορίτσια και να κάνει χαζομάρες στο μάθημα.

Μιχαλης Λ.: Όλο με τα μούτρα μέχρι το πάτωμα, σπάνια γελάει, αλλά έχει φοβερή πλάκα!!

Δημήτρης: Πολύ γλυκό παιδί, καλός μαθητής και πάνω από όλα του αρέσει να βοηθάει, να δανείζει και να κάνει παρέα με όλους!!

Γιάννης - Μάριος: Πάρα πολύ καλός μαθητής, ήσυχο και καλό παιδί!

Βόλης: Βρε παιδί μου να μην σοβαρεύεται αυτός ο άνθρωπος, συνέχεια πλάκες κάνει και φέρεται περίεργα, αλλά είναι συμμαθητής μου και τον αγαπάς πολύ όπως και τους άλλους.

Τιράν: Δεν έχει βαρέσει ποτέ κορίτσι παρόλο που είναι ζωηρός και το χαρακτηριστικό του είναι τα ωραία μάγουλα που έχει! Είναι καλός και στα μαθηματικά....

Πέτρος: Δεν του αρέσει το διάβασμα και συνέχεια μιλάει για άσχετα πράγματα, αλλά πολύ καλό παιδί είναι!

Βαγγέλης: Όσες κόντρες κι αν έχει με όλα τα κορίτσια, είναι καλός μαθητής και καλός πλακατζής!

Νίκος: του αρέσουν οι σβούρες και λίγο τα μαθήματα, αλλά ζωγραφίζει πάρα πολύ καλά!

Μίμης: Δεν του αρέσει καθόλου το διάβασμα και του αρέσει το παιχνίδι μέσα στο μάθημα.

                                                Παιδιά που έχουν φύγει




Ηρώ: Η καλύτερη μου φίλη... είναι καλή μαθήτρια και της αρέσει το δικό της, αλλά της αρέσουν και τα βιβλία, τα αστεία.

Ζωή: Πολύ όμορφο κοριτσάκι με καλό χαρακτήρα!!

ΕΓΩ: Πιστεύω πως είμαι μια κανονική μαθήτρια! Έχω κάνει πολλά σε όλα τα κορίτσια και τώρα που τελείωσε η χρονιά δεν θέλω να έχουμε τσακωμούς για ζητάω ένα μεγάλο ΣΥΓΓΝΩΜΗ σε όλες τισ συμμαθήτριες μου!

                                                               ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!























1 σχόλιο:

  1. Έμμα μου, καλή σχολική χρονιά γλυκιά μου!Πέρνα αν θέλεις από το blog μου για ένα βραβειάκι, και Giveaway!!!φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή